ادکلن امیر العرب لطافه اورجینالAmeer al arab lattafa

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: لطافهlattafa
برچسب:

756,000 تومان

756,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

اصالت :اورجینال

 

برند :لطافه

 

جنسیت :مردانه

 

کشور سازنده :امارات

 

ماندگاری :بالا

 

حجم :۱۰۰ میل

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ادکلن امیر العرب لطافه اورجینال

ادکلن امیر العرب لطافه اورجینال

ادکلن امیر العرب لطافه اورجینال  یک ادکلن مردانه است که توسط برند عطرسازی لطافه بر زمینه عطرسازی معتبری تولید شده است . این عطر واکنش مردان به جلوه‌ی محوری زن‌اندیشی را به طور بی نهایت تحمل می‌کند و طبع قوی  را نشان می‌دهد.

 

رایحه ادکلن امیر العرب لطافه اورجینال

 

این ادکلن از ترکیبی متشکل از نت‌های غالب

  • نعنا هندی،
  • هل،
  • هلو،
  • خس خس،
  • جاویدان
  • و چوب صندل

تشکیل شده است که باعث شده تا بازتاب‌ های لطافت و طراوت در استفاده روزمره تضمین شود. البته با توجه به هر فردی ممکن است تطبیق بویایی متفاوتی به وجود آید.  سپس توسط عطرسازان به نسخه مردانه طراحی و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد است. تجربه‌ی متفایل این ادکلن توسط کاربران نیز مثبت بوده و بسیاری از آنها به شدت توصیه می‌کنند.

 

ویژگی ادکلن امیرالعرب لطافه اورجینال

 

ادکلن امیرالعرب لطافه یک ادکلن مردانه خوشبو و منحصر به فرد است. ویژگی های این ادکلن عبارتند از ترکیبی از عناصر گیاهی، روایح شرقی و دلنشین، ترکیبات گرم و تلخ، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا و طبیعت رمانتیک آن. ادکلن امیرالعرب لطافه باعث ایجاد حسی غرق در عطر و جذابیت در اطرافیان شما می شود. همچنین، ترکیب رایحه های متنوع در این ادکلن باعث می شود تجربه ای یکتا و لازم الاجرا را برای پوشیدن آن ارائه دهد.

 

برند لطافه و محصولات لطافه

 

برند لطافه یکی از برندهای محبوب و معتبر در صنعت عطر و ادکلن است. این برند با توجه به ترکیبات با کیفیت و طراحی زیبا، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار بین المللی برای خود ایجاد کنند. محصولات  برند لطافه با توجه به کیفیت بالا و ترکیبات منحصر به فرد خود، توانسته‌اند توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

 

درباره این ادکلن

 

ادکلن امیرالعرب لطافه اورجینال یکی از محصولات برند لطافه است که با توجه به ترکیبات با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته، توانسته‌اند توجه مشتریان را به خود جلب کند. این ادکلن با ترکیباتی از چوب، مرکبات و ادویه‌ها ساخته شده‌است. این ترکیبات با هم ترکیب شده‌اند تا یک رایحه مردانه، شیک و جذاب ایجاد کنند. ادکلن امیرالعرب لطافه با بوی خاص و ماندگاری بالا، می‌تواند به شما اعتماد و جذابیت بیشتری ببخشد.

محصولات برند لطافه با استفاده از ترکیبات با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته، توانسته‌اند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. همچنین، طراحی زیبا و شیک این محصولات نیز یکی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست. با استفاده از محصولات لطافه، می‌توانید از بوی خوشایند و جذاب آن‌ها لذت ببرید و حسی از شیک و زیبایی به خود ببخشید.

با توجه به کیفیت بالا و تنوع محصولات، برند لطافه یکی از برندهای محبوب و معتبر در صنعت عطر و ادکلن است.

استفاده از ادکلن امیر العرب لطافه بسیار آسان است. در ادامه، مراحل استفاده را برای شما توضیح خواهم داد:

1. قبل از استفاده، پوست خود را حتماً تمیز کنید. می توانید از صابون ملاحظه کنید یا از یک ژل روزانه پاک کننده استفاده نمایید.

2. حدود دو تا سه پاف از ادکلن را روی نقاط آبجوش بدن قرار دهید، این نقاط شامل نقاط پوست نواحی گردن، پاپیون بن، مچ دست، و پشت گوش می‌شود.

3. بهتر است پس از استفاده از ادکلن، آن را روانه پوست خود کنید و چند لحظه صبر کنید تا بوی آن بماند.

4. هنگام استفاده از ادکلن، به گرمای بدن خود توجه کنید، زیرا گرمای بدن می‌تواند عطر را تقویت کند و به ماندگاری بیشتر آن کمک کند.

پس از اجرای این مراحل ساده، شما می‌توانید از ادکلن امیر العرب لطافه لذت ببرید. در صورت نیاز، می توانید دوباره برای تازه نگه داشتن بوی آن، از طریق مراحل یادشده مجددا استفاده کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

کشور سازنده

امارات متحده عربی – UAE

ماندگاری

بسیار خوب

جنسیت

مردانه

حجم

100میل

نت اولیه

برگ نعناع وهل و ریحان

نت میانی

یاس وپیچ امین الدوله

نت پایه

چوب سدر و نعناع هندی و چوب صندل و مشک و عنبر

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش