ادکلن حیاتی الملکی اورجینالLattafa hayaati al maleky

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: لطافهlattafa
برچسب:

1,198,800 تومان

1,198,800 تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

اصالت :اورجینال

برند :لطافه

جنسیت :زنانه و مردانه

کشور سازنده :امارات

حجم :۱۰۰ میل

ماندگاری :بالا

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ادکلن حیاتی الملکی اورجینال

ادکلن حیاتی الملکی اورجینال

ادکلن لطافه حیاتی الملکی اورجینال یکی از محصولات محبوب در این زمینه است. این ادکلن همزمان با شادابی، طراوت و جذابیت شما را به تصویر می‌کشد. عطری ملايم كه تركيبی از عطرو برق زدي، ترنج و صدف سفيد است. بنابراين اگر به دنبال كاهش ريسك ديدگي شخصي خود در عين حال با رايحه‌اي ملائم و زيبا به‌دلخواه خود هستيد، احتمالا ادكلن براي شما يك گزينه عالي خواهد بود.

 

ادکلن لطافه  حیاتی الملکی دارای بوی گل‌ها و روایح تازه و خوشبو است که در طول روز می تواند ماندگاری خوبی داشته باشد. این ادکلن به عنوان یک عطر ملی و محصولی از ایران، از روایح معروفی چون رز، یاس، لاله و زرشک استفاده می‌کند.

 

عطر لطافه  حیاتی الملکی نشان دهنده استمرار زندگی، شور و شعف زندگی است و حس طاقت فرسایی، شوق و همچنین زیبایی. بوی گل‌ها و روایح طبیعی این ادکلن، احساس خوبی را به کاربر منتقل می کنند.

 

اگر به دنبال ادکلنی هستید که باعث خوشحالی و روحیه خوب شما شود، ادکلن لطافه  حیاتی الملکی یک گزینه عالی است. همچنین، می تواند به عنوان هدیه ارزشمندی برای عزیزانتان نیز مناسب باشد.

 

ویژگی ادکلن حیاتی الملکی اورجینال و دیگر محصولات برند لطافه

 

ادکلن “لطافه حیاتی الملکی” یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای موجود در بازار است. دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را به یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره و مجالس و ملاقات‌های رسمی تبدیل کرده است. بخشی از ویژگی‌های این ادکلن عبارتند از:

 

1. بوی معتدل و متوازنی که به خوبی با هر نوع پوست سازگار است.

2. ماندگاری بسیار بالا که تا پایان روز به شما امضا می کند.

3. این ادکلن خنک و تلخ است و بوی تینی و طبیعی دارد.

4. عطری است که پخش بوی مناسبی دارد و در دوره به خصوص برای یک قابلیت پخش بوی قوی معروف است.

5. محصولی است که توضیح دقیقی از نوت های آن داده شده است، مرکباتی و خنک و جوان ساز است.

 

به طور خلاصه، ادکلن “لطافه حیاتی الملکی” یک ادکلن بسیار شیک و مذهبی است که با بوی خنک و ترش خود بر روی هر کسی تامین می کند.

ویژگی‌های ادکلن لطافه حیاتی الملکی عبارتند از:

 

1. رایحه: این ادکلن دارای رایحه ای ملایم، بالغ و مردانه است که استفاده کنندگان را مجذوب خود می‌کند.

2. ماندگاری: این ادکلن دارای ماندگاری بالاست و طولانی‌ترین زمان ممکن بر روی پوست شما باقی می‌ماند.

3. پخش بو: با پخش بوی قوی و متعادل، ادکلن لطافه حیاتی الملکی می‌تواند در فضای های بزرگ و کوچک به طرز موثری استفاده شود.

4. طراحی: طراحی بیرونی این ادکلن زیبا و جذاب است، که می‌تواند یک وسیله جذاب جهت تجربه کردن لحظات خاص مردانه توسط مردان شیک و با سلیقه باشد.

 

 

فواید استفاده از این  ادکلن و دیگر محصولات لطافه

ادکلن لطافه حیاتی الملکی یک ادکلن محبوب و پرطرفدار است که به دلایل زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. این ادکلن دارای بویی خنک و تازه است که باعث ایجاد انرژی و شادابی می‌شود. فواید استفاده از این ادکلن شامل موارد زیر می‌شود:

 

1. بوی خوش: ادکلن لطافه حیاتی الملکی دارای بویی ملایم، تلخ و مرکباتی است که بسیار خوشبو و جذاب است. این بو به شما احساس خوشایند و اعتماد به نفس می‌دهد.

 

2. جلب توجه: ادکلن لطافه حیاتی الملکی با بوی خاص خود می‌تواند توجه افراد را به شما جلب کند و شما را متمایز کند. این ادکلن را می‌توان در مجالس، رویدادها و مناسبت‌های مختلف استفاده کرد.

 

3. افزایش اعتماد به نفس: استفاده از این ادکلن ممکن است باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود. بوی خوش و طراوتی که آن ایجاد می‌کند، به شما احساس برتری و جاذبه می‌دهد.

 

4. ایجاد خاطرات خوب: ادکلن لطافه حیاتی الملکی بویی منحصر به فرد دارد که ممکن است به یادآوری خاطرات خوب شما بپردازد. بوی این ادکلن می‌تواند به شما احساس احترام و عشق را القا کند.

 

5. تأثیر مثبت بر مزاج: استفاده از ادکلن لطافه حیاتی الملکی ممکن است بر مزاج و روحیه شما تأثیرات مثبتی داشته باشد. بوی خنک و تازه آن ممکن است احساس خوبی به شما القا کند و شما را به نسبت به محیط احاطه کننده شاداب و پرانرژی کند.

 

با این حال، همیشه لازم است قبل از استفاده از هر گونه محصولی مثل ادکلن، با مواد تشکیل دهنده آن آشنا شده و در صورت بروز هرگونه حساسیت یا عدم تحمل، استفاده از آن را متوقف کنید.

 

در باره برند لطافه 

لطافه یک برند مشهور است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. آنها محصولات بسیار متنوعی از لوازم آرایشی و بهداشتی برای زیبایی و مراقبت از پوست، مو و بدن ارائه می‌دهند. این برند با استفاده از تکنولوژی و مواد با کیفیت، بهترین عملکرد را در محصولاتش ارائه می‌دهد.

 

مجموعه‌ای از محصولات برند لطافه شامل رژلب، پنکیک، ریمل، ایلاینر، لکه‌زن، پنس لب و ابزار آرایشی مختلف می‌شود. همچنین، آنها محصولات مراقبت از پوست مانند صابون، لوسیون و کرم‌های مرطوب‌کننده را نیز تولید می‌کنند.

 

برند لطافه همواره سعی دارد تا با استفاده از محصولات خود، به شما احساس راحتی و زیبایی بیشتری بدهد. همچنین، آنها به حفظ و حراست از محیط زیست نیز نگرانی می‌کنند و برنامه‌های مستدام سازی را در فرآیند تولید خود تدارک می‌بینند.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

کشور سازنده

امارات متحده عربی – UAE

جنسیت

زنانه و مردانه

حجم

100میل

نت اولیه

مرکبات

نت میانی

گل رز و گل یاسمن ومیوه جات

نت پایه

چوب صندل و عنبر و عود و مشک

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش