ادکلن مهر جان سیلور لطافه پراید اورجینال lattafaLattafa pride maharjan silver

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: لطافهlattafa
برچسب:

1,356,000 تومان

1,356,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ادکلن مهر جان سیلور لطافه پراید اورجینال lattafa

ادکلن مهر جان سیلور لطافه پراید اورجینال lattafa

ادکلن مهر جان سیلور لطافه پراید اورجینال lattafa یکی از ادکلن های محبوب در بازار است. این ادکلن از ترکیباتی همچون ترنج، لیموترش، بازالیا، آنار، برگ گل برف و عنبر ساخته شده است. با بوی تازه و ملایمی که دارد، این ادکلن می‌تواند برای هر فصل و هر مناسبت مناسب باشد.  جذابیت بماند، طولانی مدت بوی ماندگاری را به شما ارائه می دهد. همچنین، طراحی آن نیز بسیار شیک و زیباست که می‌تواند جزء تکمیل کننده ظاهر شما باشد. اگر به دنبال یک ادکلن با معرفی‌های مثبت و رایحه خوشایند هستید، می توانید مهر جان سیلور لطافت پراید را در نظر بگیرید.

 درباره ادکلن مهر جان سیلور لطافه پراید اورجینال lattafa

ادکلن مهر جان سیلور لطافت پراید اورجینال” یک ادکلن ایرانی بسیار محبوب است که توسط برند مهر جان ساخته شده است. این ادکلن با توجه به نام خود، بویی به محضری بودن و زنانگی بی نظیر دارد. عطر آن تلخ و خنک است و شامل رایحه‌های مرکباتی مانند نارنگی و پرتقال در بالاترین نت‌ها است. در نت میانی، رایحه های مُری تربچین و گل رز به کار رفته‌اند و در نت پایه این ادکلن، رایحه های خس خس و چرم به چشم می‌خورند. به طور کلی، ادکلن مهر جان سیلور لطافت پراید اورجینال یک انتخاب بی نظیر برای کسانی است که به دنبال یک عطر منحصر به فرد با بویی تلخ و خنک می‌باشند.

 

ویژگی ادکلن مهر جان سیلور برند  لطافه پراید اورجینال lattafa

 

ادکلن مهر جان سیلور لطافت پراید اورجینال ویژگی های متنوعی دارد که می توانند برخورداری از آن را برای شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنند. برخی از ویژگی های این ادکلن عبارتند از:
– بوی خنک و تازه که احساس تمیزی و انرژی را به شما القا می کند.
– ماندگاری بالا که به شما امکان می دهد تا برای مدت طولانی از بوی آن لذت ببرید.
– طراوت و شفافیت بویی که به طور همزمان مردانگی و زنانگی را ترکیب می کند.
– طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد که آن را به یک افکت ویژه تبدیل می کند.
– قدرت الهام بخشنده بوی این ادکلن که به شما انرژی و اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

ادکلن مهر جان سیلور لطافت پراید اورجینال برای همه افرادی است که علاقه‌مند به استفاده از عطرها هستند. این ادکلن می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب برای عزیزانتان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از طریق استفاده از این ادکلن میتوانید شخصیت خود را بیان کرده و عطری زنانه و مردانه به خود ببخشید

 

مراحل استفاده از  این ادکلن با برند محصولات لطافه

 

 

 

مراحل استفاده از ادکلن مهر جان سیلور لطافت پراید اورجینال به شرح زیر است

  1.  اولین قدم در استفاده از ادکلن، تمیز کردن پوست شماست. پوست خود را با آب و صابون یا محصولات تمیز کننده دیگری شستشو دهید و خیلی خوب بخش خشک کنید.
  2. پس از اینکه پوست شما تمیز و خشک شد، بیش از حد آب تکان ندهید. به جای آن، تا وقتی پوست شما رطوبت خوبی می‌دهد، دست‌تان را در حالت خشک گذاشته و روی پوست شروع به اسپری کردن ادکلن کنید.
  3.  هنگام اسپری کردن ادکلن، معمولاً یک تا سه بار اسپری کافی است. اما به خاطر داشته باشید که بیش از حد نروید، زیرا میتواند بوی بیش از حده غلیظ و ناراحت کننده‌ای ایجاد نماید.
  4.  توجه داشته باشید که چگونه ادکلن را ذخیره کنید. برخی از ادکلن‌ها باید در محیط خنک و خشک مانند کمد یا آشپزخانه نگهداری شوند. همچنین تماس با نور مستقیم خیلی بالا تاثیر منفی بر روی بوی آن را دارد.

 

برند محصولات لطافه

محصولات لطافه برندی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می کند. این برند با تمرکز بر کیفیت بالا، مواد اولیه طبیعی و فرآورده های غنی، محصولاتی متنوع و برتر ارائه می دهد. از جمله محصولات لطافه می توان به ماسک صورت، کرم های پوستی، کرم های ضدآفتاب و محصولات آرایشی اشاره کرد. هدف اصلی این برند ایجاد محصولاتی است که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و به طور همزمان به پوست و زیبایی شما نیز کمک کنند. محصولات لطافه را می توانید در فروشگاه های آنلاین و فیزیکی تهیه کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
حجم

100میل

ماندگاری

بالا

نت اولیه

ترنج و پرتقال ماندارین

نت میانی

انگور فرنگی سیاه و چای

برند

نت پایه

مشک و چوب صندل سفید وبرگ درخت نارنج و صمغ گالبانیوم

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش